به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سمنان، اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به حقوق شهروندان این اداره کل در هشت ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳، در راستای خدمتگزاری، افزایش رضایت مندی و تکریم ارباب رجوع به ۵ هزار و ۱۹ درخواست مردمی پاسخ داد.
از ۵ هزار و ۱۹ مورد پاسخ صورت گرفته، ۴ هزار و ۸۹۳ نفر در سامانه سامد، ۱۴ نفر در سامانه بازرسی استان و ۱۱۲ نفر از طریق دیدار چهره به چهره با مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان، مسائل و مشکلات خود را پیرامون حوزه راه و شهرسازی استان مطرح کردند.
واگذاری اراضی در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، طرح نهضت ملی مسکن، صدور سندهای مسکن مهر باقی مانده، تسهیلات ودیعه مسکن، نوسازی بافتهای فرسوده، پیگیری مشکلات راهسازی در محورهای پرخطر استان، استعلام فرم جیم، پروندههای مطروحه در کمیسیون ماده ۵ از جمله درخواستهای مردمی مطرح شده بوده است.